Steun de club

Sponsorkliks

Je kunt Spaarne heel simpel en zonder kosten sponsoren via SponsorKliks. Het werkt heel simpel: Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling die via SponsorKliks wordt gedaan. Een deel hiervan komt ten goede van Spaarne. Of je nu rechtstreeks naar bijvoorbeeld Bol.com gaat of je gaat via SponsorKliks.nl naar de site van Bol.com, je betaalt hetzelfde.

Vomar – KIK actie

Supermarkt de Vomar heeft de zogenaamde KIK ( Klant is Koning) – kaart.

Als je bij de Vomar boodschappen doet en hiermee indirect TTV Spaarne wil steunen, kan je ervoor zorgen dat de clubkas gratis gespekt wordt! Dit kan je doen via de Klant-Is-Koningkaart. Deze kaart geef je bij het afrekenen aan de cassiere. Op de Klant-Is-Koningkaart wordt bij de kassa bijgehouden hoeveel geld er aan boodschappen is besteed. Over het totaal besteedde bedrag keert de Vomar eenmaal per drie maanden 0,5% uit aan TTV Spaarne . Hoe meer leden, ouders van leden en vrienden van TTV Spaarne boodschappen doen bij de Vomar, hoe meer geld we als club ontvangen. Zonder dat zij of TTV Spaarne hier zelf iets voor hoeven doen. Dit kan oplopen tot een heel aardig bedrag!

Heb je nog geen kaart en wil je hiermee wel TTV Spaarne steunen? Vraag de Klant-Is-Koningkaart dan gratis aan bij de servicebalie van de Vomar!

De klant-is-koningkaart op een rijtje:

• Na het invullen van het aanvraagformulier ontvang je direct jouw persoonlijke Klant-is-Koningkaart. Deze en de twee meegeleverde sleutelhangers zijn voorzien van dezelfde streepjescode en kunnen direct na ontvangst door jou en je huisgenoten worden gebruikt bij de aankopen in alle Vomar Voordeelmarktfilialen.
  • Elke kaart dient standaard te worden beveiligd met een pincode. Deze kan je zelf bepalen en intoetsen. Er wordt op het aanvraagformulier gevraagd in ieder geval je naam, postcode en huisnummer in te vullen.
  • Je kan de code wijzigen bij de servicebalie van jouw Vomar Voordeelmarkt.
  • Bij de aanvraag van een Klant-is-Koningkaart dien je wel op te geven dat je de clubkas van TTV Spaarne wilt steunen.
  • Geef het nummer van je Klant-is-Koningkaart door aan George via georgemur62@gmail.com

Wij hopen dat jullie ons hier allemaal mee willen helpen, om zo de club te steunen zonder dat we er verder iets voor hoeven te doen! (Behalve het doen van boodschappen natuurlijk)

Alvast grote dank voor de medewerking!

Wij zijn afhankelijk van onze sponsors

Kijk wat jij kunt doen: het hoeft niets te kosten!

Steun de club