Verslag winnaar Clubkampioenschappen poule B (George)

Ik zal beginnen om twee mensen speciaal te bedanken; Rikke voor het wederom goed organiseren en begeleiden van het tournooi, en Evelien voor de hulp achter de bar, terwijl ze ook nog het tournooi meespeelde.

We begonnen om 3 uur tegelijk; jeugd was met vijf spelers vertegenwoordigd en speelden op een tafel, de senioren waren de eerste poule ronde allemaal door elkaar gehusseld wat erg leuk was; zo kon je tegen de mindere goden spelen, maar ook tegen de beste van de club.

Verrassend was het voor me dat ik toch aardig wat onbekenden tegen kwam, wat het allemaal  nog leuker maakte.

Na deze ronde, die tot 6 uur duurde  ,werden de bovensten naar de A poule gedaan en de iets minderen naar de B-poule.

En daarvan moeste de eerste twee kruisfinales spelen en die winnaars speelde de finale; volg je het nog ?

Omdat de kruisfinale in de B poule tussen Ben en Marion ging en een tussen Rob en George was het al duidelijk dat er een Mesmannnetje in de finale kwam te staan; het werd Marion.

In de andere kruisfinale was het al snel duidelijk dat Rob  zijn kruit al verschoten had om de kruisfinale te bereiken, dus de finale ging tussen Marion en George.

De eerste twee sets, het ging om the best of five, waren spannend en zo werd het 1-1.

Maar toen was het ook bij Marion klaar met de energie; ook een kwaliteit van George om de tegenstander zo uit te putten dat het klaar is.

Vandaar ook van mij het stukje, want die traditie houden ze er in, de winnaar schrijft een stukje.

Maar wat ik vooral belangrijk vond was dat het een hele prettige en ontspannen sfeer was en dat de eerste poule alle nivo’s door elkaar waren; mijn complimenten Rikke!!

Rest mij nog van de gelegenheid gebruik te maken om jullie te wijzen op de reddingsbordje: er hangt een groot bord met allemaal kleine bordjes in de kantine en je kunt een bordje “kopen “voor 60 euro.

Deze blijft minstens 5 jaar hangen en je mag zelf de tekst/ tekening bedenken en dan beschildert Gino het bordje.

Daarmee steun je de club.

Uiteraard mag je het ook per team, famile/ bedrijf doen.

Meld je aan bij georgemur62@gmail.com

Wij zijn afhankelijk van onze sponsors

Kijk wat jij kunt doen: het hoeft niets te kosten!

Steun de club